Dacă pe partea cealaltă a Pasului Tihuța, în județul Suceava, reprezentanții DRDP Iași, care gestionează porțiunea respectivă din șoseaua europeană Vatra Dornei – Bistrița, au ales eleganta soluție de reabilitare constând în turnarea unui strat asfaltic nou, continuu, pe partea de Ardeal s-a ales soluția peticelor din loc în loc. Că doar și la anu’ va mai fi de lucru!
Situația nr. 1: vineri 7 iulie, la ultimul spațiu decopertat, în Prundu Bârgăului, după ce și-au făcut sectoarele din Tiha și Tureac, s-a terminat materialul bituminos și/sau s-a făcut ora de final program de lucru. În consecință, au lăsat ultimii câțiva metri neasfaltați (după cum se observă în fotografia principală). Până luni, Dumnezeu cu mila pentru șoferi…

Situația nr. 2: Am fost informați la redacție că au fost depuse plângeri și solicitări de procese-verbale redactate de către secția de Poliție Rurală din Prundu Bârgăului, în vederea recuperării pagubelor materiale, după ce muncitorii au confundat fundul gropilor cu farurile, capotele și aripile mașinilor care treceau pe lângă activitățile specifice!
Situația nr. 3: gropile de pe podul din Josenii Bârgăului au fost asfaltate “la mișto”, materialul bituminos fiind subțire și în cantitate mai mare pe lângă gropi, decât în interiorul lor (foto). Spectacolul acustic la trecerea camioanelor pe pod este magnific, șoferii accesând denivelările la fiecare trecere, gropile (repetăm, după “reabilitare”; s-a înțeles, da?) fiind exact pe traseul roților și puțin vizibile, datorită curbelor de la intrările pe pod.
